dijous, 10 de maig del 2012

Trobada d´escaladors - Localitzacions

LOCALITZACIONS AL POBLE, feis click damunt del mapa per ampliar
Més notícies de la Trobada d´escaladors, ja sabem on farem les activitats al poble;
Primerament el lloc de reunió de dissabte matí, serà al col.legi públic Gabriel Comas i Ribas, que es troba al carrer Ca l´Amet, nº1. Te un bon aparcament, just al costat de la carretera principal que travessa tot el poble, això es, a ma esquerra si venim de Palma per la carretera MA-1120. Hi posarem indicadors per facilitar la localització.
Aquí confirmarem les inscripcions, pensau a dur el DNI i la targeta federativa si la teniu. Vos donarem el programa, croquis d´acces, croquis de la zona de bloc, una samarreta i demés informació que hageu de menester...També vos donarem aquí els tickets de l´audiovisual i el sopar, que haureu de presentar abans de cada activitat.
Seguidament ens anirem cap a la zona de bloc, però abans ens heurem de repartir un poc en els cotxes per a no copar l´aparcament (la zona de aparcament es limitada).
L´espai on es farà l´audiovisual d´en Dani Andrada es la biblioteca i es diu l´edifici de Sa Fàbrica, C/ Ramon Llull nº 3. Es troba molt aprop de l´ajuntament i si demanau a qualsevol del poble vos ho diran (tothom ho coneix)
L´ajuntament ens cedeix la zona de la pista de tenis per poder fer el sopar, el sorteix i la festa. Es molt fàcil de trobar, si venim de Palma per la carretera MA-1120, en arribar a Esporles veim a mà esquerra el poliesportiu de l´institut -on hi ha el rocodrom-, aquí mateix, abans d´un semafor, a mà dreta hi ha l´entrada al camp de futbol, passat aquest trobam la pista de tenis. (Per favor aparcau fora del recinte, gràcies).

També vos adjuntam aquí un mapa de com arribar a la zona de bloc, per si arribau pasades les 11h. Desde el poble direcció Banyalbufar, a un 2 kilometres (5 minuts conduint) i passats uns revolts amples de la carretera arribareu a un creuer, aquí a l´esquerra veure un aparcament molt ample, estau a Sa Granja d´Esporles. Aparcar aquí mirant de no fer nosa. Si l´aparcament està ple, aparcau a uns centenar de metres carretera amunt (direcció Banyalbufar).

ACCÉS A LA ZONA DE BLOC, feis click damunt del mapa per ampliar.

Desde aquest punt heu de agafar ja a peu el camí des correu , també direcció Banyalbufar que forma part del conegut GR 221 i en 20 minuts arribareu als blocs. De totes formes no paseu pena, desde la carretera haurem senyalitzat tot el recorregut fins el lloc de la marató.

Material per la zona de bloc:
Pensau que el material per la marató ho heu de posar vosaltres, peus de moix, magnesia i crash-pad, també convé dur un respall suau per cepillar les preses dels passos que proveu així com un bolígraf per anotar al llibretó que vos donarem els blocs que feu. El que no teniu crash-pad ho podeu compartir amb altres o tambè teniu la possibilitat de llogar-ho (hi ha tendes que ho fan).
Duis un calçat còmode per caminar, es l´unica manera d´arribar a la zona de bloc(20 min.), pensau que el lloc es troba dins un alzinar ombrivol, no està de més dur un poc de roba per si refresca així com també un poc de menjar i aigua per passar el dia. Ah! i un llapis o boligraf per anotar els blocs que feis.

I res més de moment, esperam veurer-vos a tots per allà, adeu!.